
Розглянемо в даному матеріалі переваги, і недоліки аутсорсингу. Перш ніж вирішити про те, що передача ІТ функцій зовнішньої профільної організації вважається самим оптимальним вибором, керівник повинен всебічно оцінити всі плюси і мінуси аутсорсингу.
Насправді плюси і вигоди послуги по праву оцінили фактично всі фірми, які вирішили нею скористатися. При цьому більшість топ-менеджерів відзначали, що всі недоліки аутсорсингу виявилися або несуттєвого, або взагалі надуманими.
Досвід останнього часу показав, що в житті практично кожної компанії приходить час, коли доводиться подумати про необхідність переходу на аутсорсинг. У багатьох випадках основним фактором стає можливість зменшити витрати на утримання внутрішньої ІТ служби або штатного системного адміністратора і звільнення від проблем, які пов’язані з самостійним обслуговуванням ІТ системи. А якщо вас цікавить професійний аутсорсинг, звертайтеся до професіоналів на сайт https://www.askomservis.com.ua/
Содержание:
Чому керівники зволікають?
Не звертаючи уваги на те, що важливі вигоди аутсорсингу помітні, як кажуть, «непідготовленим оком», часто керівництво підприємства не поспішає з прийняттям рішення, займаючись зважуванням всіх достоїнств і мінусів аутсорсингу. І це, зрозуміло, правильно.

Мінуси, яких побоюються менеджери високого рівня:
- Втрата своєчасного контролю над ІТ сферою послуг.
- Побоювання, що буде розголошена комерційна інформація.
- Страх потрапляння в залежність від постачальника послуги.
Часто керівництво бачить особливу перевагу в наявності по суті абсолютно формального контролю над штатними співробітниками внутрішнього ІТ відділу і процесами, що відбуваються.
Мінуси самостійного обслуговування інформаційної системи
Детально розглянувши можливості, надані аутсорсингом IT, керівництво компаній починає бачити, що в дійсності мінусів самостійної підтримки ІТ сфери послуг набагато більше. Зазначимо найважливіші з них:
- вражаюча ціна обслуговування і утримання інформаційної системи;
- відсутність реального контролю над внутрішньої ІТ службою;
- незадовільна ступінь прозорості витрат на ІТ;
- повільне і не просте впровадження сучасних технологій;
- негнучка, що визначається бюджетом ІТ модель;
- проблеми самостійного найму фахівців і труднощі управління ними.
Розглянемо хороші якості аутсорсингу:
- економічна та юридична відповідальність аутсорсера за дотримання узгоджених умов в плані підтримки необхідної якості послуг;
- зменшення вартості ІТ підтримки;
- отримання більш своєчасного доступу до впровадження передових технологій;
- строгий контроль над роботою інформаційної системи;
- отримання повної прозорості витрат на ІТ;
- гнучка, орієнтована на вирішення проблем ІТ модель;
- професійні співробітники і збільшення рівня сервісу.

Всі плюси послуги, докладний опис і вартість описані на сторінці ІТ аутсорсинг.
А тепер проведемо системний розгляд достоїнств і мінусів аутсорсингу.
Найбільш важливим фактом, тим більше в наш час, вважається значне зниження витрат на ІТ та придбання ними повної прозорості. І це питання виявляється, до речі, безпосередньо пов’язаний і з питанням контролю. Насправді при утриманні внутрішньої ІТ служби керівник має не справжній, а швидше ілюзорний контроль як над витратами, так і над діями власних штатних співробітників. Насправді, інформаційні технології вимагають наявності конкретних спеціалізованих знань, якими не володіють господарі і менеджери високого рівня підприємства. В результаті при бажанні безчесний працівник може істотно завищити витрати — як зі злого наміру, так і з-за неправильних дій, вчинених через недостатній рівень кваліфікації.