Аутсорсинг

Розглянемо в даному матеріалі переваги, і недоліки аутсорсингу. Перш ніж вирішити про те, що передача ІТ функцій зовнішньої профільної організації вважається самим оптимальним вибором, керівник повинен всебічно оцінити всі плюси і мінуси аутсорсингу.

Насправді плюси і вигоди послуги по праву оцінили фактично всі фірми, які вирішили нею скористатися. При цьому більшість топ-менеджерів відзначали, що всі недоліки аутсорсингу виявилися або несуттєвого, або взагалі надуманими.

Досвід останнього часу показав, що в житті практично кожної компанії приходить час, коли доводиться подумати про необхідність переходу на аутсорсинг. У багатьох випадках основним фактором стає можливість зменшити витрати на утримання внутрішньої ІТ служби або штатного системного адміністратора і звільнення від проблем, які пов’язані з самостійним обслуговуванням ІТ системи. А якщо вас цікавить професійний аутсорсинг, звертайтеся до професіоналів на сайт https://www.askomservis.com.ua/

Чому керівники зволікають?

Не звертаючи уваги на те, що важливі вигоди аутсорсингу помітні, як кажуть, «непідготовленим оком», часто керівництво підприємства не поспішає з прийняттям рішення, займаючись зважуванням всіх достоїнств і мінусів аутсорсингу. І це, зрозуміло, правильно.

Аутсорсинг

Мінуси, яких побоюються менеджери високого рівня:

  • Втрата своєчасного контролю над ІТ сферою послуг.
  • Побоювання, що буде розголошена комерційна інформація.
  • Страх потрапляння в залежність від постачальника послуги.

Часто керівництво бачить особливу перевагу в наявності по суті абсолютно формального контролю над штатними співробітниками внутрішнього ІТ відділу і процесами, що відбуваються.

Мінуси самостійного обслуговування інформаційної системи

Детально розглянувши можливості, надані аутсорсингом IT, керівництво компаній починає бачити, що в дійсності мінусів самостійної підтримки ІТ сфери послуг набагато більше. Зазначимо найважливіші з них:

  • вражаюча ціна обслуговування і утримання інформаційної системи;
  • відсутність реального контролю над внутрішньої ІТ службою;
  • незадовільна ступінь прозорості витрат на ІТ;
  • повільне і не просте впровадження сучасних технологій;
  • негнучка, що визначається бюджетом ІТ модель;
  • проблеми самостійного найму фахівців і труднощі управління ними.

Розглянемо хороші якості аутсорсингу:

  • економічна та юридична відповідальність аутсорсера за дотримання узгоджених умов в плані підтримки необхідної якості послуг;
  • зменшення вартості ІТ підтримки;
  • отримання більш своєчасного доступу до впровадження передових технологій;
  • строгий контроль над роботою інформаційної системи;
  • отримання повної прозорості витрат на ІТ;
  • гнучка, орієнтована на вирішення проблем ІТ модель;
  • професійні співробітники і збільшення рівня сервісу.
Аутсорсинг

Всі плюси послуги, докладний опис і вартість описані на сторінці ІТ аутсорсинг.

А тепер проведемо системний розгляд достоїнств і мінусів аутсорсингу.

Найбільш важливим фактом, тим більше в наш час, вважається значне зниження витрат на ІТ та придбання ними повної прозорості. І це питання виявляється, до речі, безпосередньо пов’язаний і з питанням контролю. Насправді при утриманні внутрішньої ІТ служби керівник має не справжній, а швидше ілюзорний контроль як над витратами, так і над діями власних штатних співробітників. Насправді, інформаційні технології вимагають наявності конкретних спеціалізованих знань, якими не володіють господарі і менеджери високого рівня підприємства. В результаті при бажанні безчесний працівник може істотно завищити витрати — як зі злого наміру, так і з-за неправильних дій, вчинених через недостатній рівень кваліфікації.