Як вибрати надійне агентство нерухомості і хорошого ріелтора

Перед тим як укласти угоду з нерухомим майном через агентство, переконайтеся в його надійності. На ринку купівлі-продажу та оренди квартир працюють як чесні фірми, які знають власну справу, так і відверті шахраї. Зустрічаються і непрофесійні компанії, робота яких коштує дорого, але не приносить шуканого результату. Наше завдання: вибрати ріелторське агентство і ріелтора, з якими можна працювати, без небезпеки бути обдуреним.

Що не потрібно ігнорувати в пошуках агентства

У нас не існує закону, що зобов’язує ріелторів обов’язково отримувати ліцензію на здійснення цієї діяльності. Даний факт ускладнює пошуки пристойної контори, але не позбавляє вас шансу її знайти.

Для початку, слід прояснити мету: яка нерухомість вас цікавить? Необхідні чіткі відповіді: місто, район, поверховість, площа, сфера послуг, ремонт і т.д. виберіть 10-15 ріелторських агентств, які необхідно продзвонити, дізнавшись вартість схожих пропозицій, наприклад можете перейти за посиланням.

На ринку, існує дуже велика кількість фірм. Керуючись способами роботи, можна розділити їх на 3 категорії:

  1. Чорний брокер, який працює один, може мати досить хорошу репутацію, але він не зможе забезпечити вам безпеку угоди. Даний варіант ми виключаємо;
  2. Сірий маклер-маленьке агентство, яке може мати офіс. Але тут також немає ніяких гарантій того, що на наступний день ви зможете знайти фірму на тому ж місці і під тією ж назвою;
  3. Білий маклер-це серйозне, велике агентство, яке підійде для надійного спільної роботи. Відповідає за правомірність і безпеку угод. Зазвичай, в штаті компанії працює юрист, який надає клієнтам консультації.

Якими пунктами необхідно керуватися, підбираючи компанію:

  • робочий термін агентства;
  • наявність інформації про компанію в Інтернеті, друкованих ЗМІ;
  • кількість філій контори в місті.

Перераховану інформацію дізнатися легко: можна пошукати в Інтернеті, газетах, журналах, або особисто отримати консультацію на роботі контори.

Рівні надійності

Важливо, щоб агентство працювало на ринку тривалий час під однією назвою, було юрособою і мало в якості фондів нерухомість. Такі підприємства потенційно готові до виплат витрат власним клієнтам у разі якихось розглядів.

Етапи розвитку значних агентств помітні: є власний сайт, свої газети і журнали, а ще філії в самих різних районах, інших містах. З боку керівництва тут виконується контроль за роботою співробітників.

Аргументом надійності фірми вважається її членство в організації,під контролем якої перебувати Діяльність агентств і регулює їх взаємодію з клієнтами. Ця організація некомерційна, а вступати в неї не обов’язково. Якщо агентство складається в гільдії ріелторів, значить, його керівництво зацікавлене в довготривалій роботі і збереженні репутації.

Добре, якщо діяльність агентства яке займається продажем нерухомості не виключає політику страхування ризиків, які не завжди виходить прибрати коли купуєте житлову площу. Йдеться про права володіння родичів колишніх господарів. Ви можете бути впевнені, що вбереже вас від аналогічних втрат і витрат — поліс страхування, який дарує Ріелторська фірма.

Особливо важливо, щоб агентство несло відповідальність перед клієнтом. Найважливіший фактор-відоме ім’я компанії. Подібний показник коштує грошей, довгострокового спільної роботи з рекламними компаніями. Простіше кажучи-ім’я завойовується роками. Подібним компаніям важлива репутація, тому під час появи проблем у клієнтів, агентство буде їх вирішувати.

Ще одне ключове питання: Чи може замовник вивчити відгуки про підприємство, і як переконатися в їх автентичності? На превеликий жаль, написати про компанію погані відгуки можуть і конкуренти. На даний момент на ринку міцно зміцнилася подібна тенденція. Під виглядом клієнтів, хороші відгуки можуть складатися сторонніми людьми. Виходить, що відгуки, включаючи і ті, що записані на відео – нічого не доводять.

Які враження залишаються після спілкування зі службовцями?

Не потрібно сліпо вірити враженням, а й ігнорувати сигнали тривоги – не можна.

Як з вами розмовляли по телефону? Чи відповідав менеджер на питання? Як швидко він давав відповіді? Чи передзвонював, якщо не мав можливості відповісти відразу? Якщо вам не давали прямих відповідей, або відповідали ухильно – дана фірма не зацікавлена в чесній співпраці.

Часто трапляється, що при оренді квартири, на ринку пропозицій є вигідні варіанти. Однак потім виявляється, що їх наявність – «пастка» для пошуку клієнтів. У таких варіантах зрозумілих відповідей на питання — не почути, проте вам будуть наполегливо пропонувати альтернативні варіанти. Подібна поведінка компанії-один з показників її ненадійності і привід для сумніву: чи варто нести даними людям власні гроші?

Вибір ріелтора-це важко?

Наприклад, що Ви знайшли агентство, що відповідає вищевказаним вимогам надійності. Зрозуміло, гарантії вам дає власне установа, але і до вибору ріелтора необхідний правильний підхід. Перш за все-особистісні якості: людина вам сподобався? Агент з продажу нерухомості зобов’язаний мати посвідчення, видане конторою, в яку ви звернулися. Виходячи з цього-з фотографією та печаткою юрособи.

Основний фактор-інформація про успішність співробітника. Попросіть пред’явити вам базу даних, щоб оцінити його експертну діяльність. Рекомендації може дати і керівництво компанії.

Якщо ви продаєте квартиру, потрібно звернути увагу, помічає агент з продажу нерухомості мінуси і плюси: чи говорить він про плюси об’єкта, чи вміє правильно подарувати їх, або помічає тільки недоліки, які є у будь-якої нерухомості. Зрештою, поцікавтеся, спільно працює дана людина з іншими агентствами, тому що без залучення сторонніх фірм продати квартиру важче.

Ми сподіваємося, що надана інформація допоможе вам визначитися на ринку з продажу нерухомості і вирішити власні завдання.

Джерело mycity.kiev.ua/