Лідогенерація що це?

Лідогенераціі — це процес пошуку можливих клієнтів. Дуже часто цей термін можна зустріти в інтернет-маркетингу.

Лід — термін, взаємопов’язаний з лідогенераціі. У більшості випадків лідом називають потенційного клієнта, зацікавленого комерційною пропозицією. Лід ще не вважається нашим клієнтом, однак в перспективі може ним стати. І замовник, нехай навіть потенційний, представляє для підприємця високу цінність. Завдяки цьому способи і методи лідогенераціі дуже швидко стають дуже популярними в інтернет-комерції, тому дивiться детальнiше на сайтi Dream Craft.

Специфіки роботи лідогенераціі

Якщо говорити про роботу з лідамі і їх замовленнями, то в лідогенераціі є один значний нюанс, завдяки йому такий спосіб і стає таким популярним — плата береться лише за фактом результативності. Іншими словами, підприємець нічого не платить за розміщення реклами. Плата береться виключно за переходи, або за цільові дії. Підприємцю необхідно тільки обробити лід і отримати прибуток.

Отже, як же правильно вибудувати процес лідогенераціі?

Перш за все, треба сказати, що для організації процесу нам необхідні лише дві речі:

  • Джерело трафіку (унікальних відвідувачів), який незабаром стане нашим джерелом лидов;
  • Сайт-конвертер, який переробить трафік в Ліди.

Класично процес розділяється на 4 обов’язкові частини:

Лідогенерація що це?
  • Привертання уваги;
  • Конвертація лидов (вибірка найбільш зацікавлених у партнерстві);
  • Угода (конкретно здійснення покупки);

Утримання.

Залучення відбувається завдяки правильно вибудуваній і вигідніше розміщеної рекламної кампанії. Landing-page вважається основним методом залучення. Що це таке? Лендінговая сторінка — це сторінка з розташованим на ній торговим пропозицією.

Варто ще сказати що, деякі підприємці для залучення потенційних лідів застосовують демонстрацію очевидної вигоди. У рекламу теж можуть бути додані деталі, що штовхають покупця на вчинення дій. Це може бути і мотивуюча картинка, і текст, і навіть кнопка.

Лідогенерація що це?

Іншим етапом проходить конвертація. З усіх, хто відгукнувся на посилання нам потрібно підібрати тих, кому може бути дуже цікава наша пропозиція. Нам для цього буде потрібно анкета можливого клієнта, яку ми запропонуємо заповнити при переході на наш блог.

Далі, якщо реклама спрацювала правильно і замовник зацікавився нашою пропозицією, відбувається сама угода. Останнім кроком вважається утримання. Підприємець повинен докласти багато зусиль для того, щоб замовник повернувся знову, а в подальшому став постійним. Подібним чином, в нашу скарбничку «падає» ще один лід.

Лідогенерація що це?

Ключові канали лідогенераціі

Перш за все, давайте подумаємо — що таке канал лідогенераціі? Це метод, за допомогою якого ми перенаправляємо потік наших унікальних відвідувачів до нас на сайт, на який покладається роль конвертера.

Будь-яке джерело реклами вважається також і джерелом наших лидов. SEO, реклама в тексті, таргетована реклама, RTB, РСЯ і дуже багато інших каналів реклами — все це вважається джерелом наших потенційних клієнтів. Варто ще сказати що, хорошим каналом лідогенераціі вважаються також і корпоративні блоги. Розміщуючи актуальний матеріал, через блоги ми будемо отримувати додатковий безкоштовний трафік за рахунок пошукових запитів і авторів віталень постів.

Необхідною джерелом лидов (лідогенераціі) для онлайн-магазину вважається канал SEO, так як він дозволяє найбільшого охоплення всієї товарної групи і залучення по ній трафіку.

Переваги, і недоліки лідогенераціі

Не звертаючи уваги на власну велику популярність, лідогенераціі, як і всі, створене людиною, не рахується прекрасним процесом. Тут є як переваги, так і недоліки.

Розглянемо плюси процесу лідогенераціі:

  • Великою перевагою вважається плата за результат. Ми оплачуємо нема за «сліпі» або випадкові кліки, а конкретно за дані справжню людину;
  • До хорошим якостям лідогенераціі також можна віднести і можливість вирахувати ціна одного ліда;
  • Можливість точно розпланувати рекламний бюджет.

Але є ще і «зворотна сторона медалі» — мінуси:

  • Перш за все, це небезпеки. Без належного аналізу засоби, витрачених на лідогенераціі, можуть просто стати марною тратою фінансів;
  • Вартість ліда також вважається незмінною. Вона, зрозуміло, не може стати більше. Але, на жаль, і менше вона теж не стане;
  • Велика кількість інтернет-шахраїв також вважається серйозним мінусом.